Mond meg a magadét!

Nemrégi felfedezettem a mondmeg.hu nevű oldal! Fő profiljuk, hogy hülye kérdéseket tesznek fel mindenféléről, és ezért cserébe nyerhetsz ajándék tárgyakat, ha VIP tag vagy! A VIP cucc ráadásul ingyér van...

 

Szóval mint mondtam kétféle regisztráció közül lehet választani! Az egyik esetben megadod a neved, meg még 2 adatot és benn vagy! A hátránya, hogy nem nyerhetsz!

 

A VIP tagságnál viszont sok adatot kérnek, de kitölthetsz minden féle extra kérdőívet, amik arra jók, hogy statisztikát tudnak felállítani ez alapján! Minden kitöltéssel kapsz "sorjegyeket", aminek annyi a lényege, hogy anyniszor kerülsz be egy nagy kalapba ahány ilyened van... Minél többször annál nagyobb az esélyed! Ráadásul meghívhatnak extra ultra űber kérdőív kitöltésére...

Annyiból jóarcok, hogy bár sokadatot kérnek, nem bazgatnak se mailben se telefonon...

4 féle cucc van az oldalon

  1. Villámkérdés: Egy kérdés, 2-8 válaszlehetőség, és kiválasztod hogy te mit gondolsz! Ilyenből van vagy 600
  2. Kritika: Egy felvetett kérdésről leírod szép kerek mondatokba a véleményed!
  3. Küldetés: Ha a jó ügyért akarsz küzdeni, akkor itt lelhetsz támogatókat, meg ellenzőket!
  4. Extra kérdőív: Ha van VIP cuccod, akkor ilyet is kitölthetsz!

Én már megmondtam nekik:) Mond meg te is, ha akarod! Ha nem akarod, nekem sok közöm nincs hozzá:D

mondmeg.hu

Címkék: statisztika vélemény meg oldal kukkoló honlapkritika mond webnézőke leső mondmeg Cimkék