Mi ez az egész?

Fura egy fickó vagyok. Sokszor hallottam már... És éppen most követem el az egyik hibát, amit egy online üzletben/blogban/lószarban elkövethetsz! Ugyanis egy örök törvény szerint: senkit nem érdekel ki vagyok! (És az sem, hogy te ki vagy)

Ha netán mégis rólam akarsz olvasni, klikk ide!

A blog eredetileg a net (és azon át a világ) szemetét bemutatandó jött létre. Azonban ahogy kezdek a szakmába elmélyülni, rájöttem a marketingesek világánál nagyobb szemét nincsen. Ideje tehát, hogy egy új világot mutassak be.

Emberi szemszögből a marketingesek, és a marketing. Főleg a webes oldal. Kicsit nyersen. Nem azért, hogy polgárt pukkasszak. Nem!

Akkor miért?

1. A baszdmegelős stílusra első sorban fiatalok figyelnek fel, és ezt kihasználva próbálom tudatosítani bennük azt, ami rájuk vár 5-15 év múlva.
2. A marketingesek nem nézik konkurensnek az alpári stílust... Nem is vagyok a konkurensük. Simán leanyázom őket, ha idióták.
3. Nem csak marketingesekről lesz szó itt. Az életről leginkább, aminek az üzlet a szerves része, de talán lesz benne család, meg minden féle. Lelkiállpotfüggő.

Egyszóval: Van egy srác a neten, aki ingyen ad tanácsot, ingyen ad e-bookot, és ingyen elküld a francba mindenkit.


 

Cimkék