E-bookok a Neten - avagy infotermékek kora Magyarországon

Mostani írásomnak akár azt az alcímet is adhatnám: Minden infótermék megéri az árát?

Persze az összesről nem tudok nyilatkozni, hiszen annyi van, mint égen a csillag. És legtöbbjük annyit ér, mint kopasz picsán a paróka. Egy kedves ismerősömmel beszélgettem ma Skype-on. És érdekes témát dobott fel, egy piszkosul drága e-book kapcsán. Úgy döntöttem, kissé körbenézek, hogy vajon megéri-e néhány e-book a pénzét. (szerzőjük szinte mindenesetben, de hogy a szerzemény is... Nos lássuk!)

+A végén NYEREMÉNYJÁTÉK!!

Marketing - A legnagyobb...

Jó pár marketinges e-bookot olvastam már. Talán az egyik legismertebb, és bizonyosan mondom az egyik legjobb, az a bizonyos "Marketing tervezési szisztéma", melyet Wolf Gábor, a Marketing Kommandó kiötlője jegyez.

A könyv igen alapos, és jó munka. Wolf neve, meg amúgy is jelent valamit a szakmában.

Hogy mennyi az annyi? 23 996 Ft+áfa, azaz bruttó 29 995 Ft. 

Ha érdekel, itt eléred.

Médiatervezés - Avagy hogy vedd meg kurva drágán, azt, aminek a felét ingyen is megszerzed?

 

A könyv címe: Online média tervezés
Ára: 46.250 Forint (ez már a bruttó)

126 oldal (azaz nem túl nagy, egy ilyen drága stuffért, de reménykedik az ember, hogy az információ ér benne ennyit).

- Milyen szereplők vannak a hazai online picaon... Hm. Ehhez szét kell nézni, kb 3-4 óra keressésel megtalálom őket.
- Melyikkel akarok dolgozni? - Megnézem a profiljukat, és a legszimpatikusabbat kiválasztom. Valószínüleg a drágábbak közül választok, mert ők általában nem a "két könyvből tanultam meg mindent" kategória.
- Mit csinál az online média tervező? A szerző ezt olyan részletesen írta le a saját blogjába, (ami persze ingyen elérhető), hogy minek vegyem meg a könyvet?
- stb... stb...

A magam részéről a könyvért maximum 15.000 (+áfa) forintot adnék.

Nyereményjáték

Most következik nyereményjátékom! Nem csalás, nem ámítás!

Íme a játék szabálya:

1. Írd le kommentbe, te milyen e-bookkal találkoztál a neten, mennyibe került és szerinted megérte-e az árát.

2. Az e-book kizárólag info termék lehet (pl: Hogyan adj el 3-nál több cipőt 1 nap alatt?)

3. Beküldési határidő: 2009. október 7.

Nyeremények:
Minden 10. beíró kap tőlem egy e-bookot ajándékba, melynek értéke legalább (!!!) 5.000 forint. (én ennyiért vásároltam meg, az hogy továbbadom legyen az én lelkiismereti bajom, max elkap a szerzője, és jól beperel :) Vállalom a következményét! :) )

A beírók közül kisorsolok egy legalább 20.000 forintot érő e-bookot 2009. október 8-án!
 

Most megéri Kommentelni!

Címkék: marketing drága nyereményjáték e book infotermék online médiatervezés Cimkék