Közösségi marketing, vagy közönséges marketing?

Közösségépítés? Én ennek nem nevezném a fogalmat, sokkal inkább meglévő közösségből kiszemezni azokat, akiket az érdekel, amit én mondok. Vajon kit keress meg, ha biztosra akarsz játszani? Mit olvass el, ha tudni akarod, hogy mihez kezdj? Mit tegyél, ha nem akarsz szerencsétlenkedni?

Hamarosan egy átfogó interjút készítek egy olyan emberrel, akinek munkáját nem csupán hasznosnak, és érdekesnek tartom, hanem emellett még magát az embert is jónak tartom (tán túl jó az online-tanácsadók világába...). Miről lesz szó ebben az interjúban? A közösségről, a közösségi oldalakról, egy könyvről és annak szerzőjéről. Tehát figyeld a blogomat, jó erősen (esetleg iratkozz fel rss-re), ha szeretnéd tudni:

- A téma: közösségépítés, vagy közösségszűkítés?
- Honnan ismerszik meg az, aki ehhez ért is?
- Mely oldalakon érdemes neki feküdni? Hol nincs jövője?
- Van valami tankönyv akár magyar, akár külföldi, amiből lehet tanulni? Sokba kerül?
 

No meg azt is megtudod, hogy ki lesz az interjú alanyom?

Kivételes lehetőség: Itt alul kommentként tegyél fel te is kérdést. Minden egyes felmerülő kérdést felteszek az illetőnek. Tehát: Egy emberről van szó, aki közösségek fejlesztésében és azok cégeddel való kapcsolatának lebonyolításában képes nagyokat művelni. A közösségi marketing magyar úttörőjéről van szó. (Kérem, aki esetleg rájött, hogy ki ő, NE LŐJJE le a poént!)

Hamarosan mindenre fény derül...

(UPDATE 2009. 09. 30: fény derült)
 

 

Címkék: marketing közösség interjú fejlesztés közösségépítés Cimkék