Boldog születésnapot!

Éppen eme cikk megjelenésének pillanatában születtem 23 évvel ezelőtt. Nem azért írom ezt le, hogy kommentben bodlog születésnapot kívánjatok. Ha eddig nem voltatok képesek kommentelni, csak ezért ne tegyétek!)

Viszont adok nektek egy kis szülinapi ajándékot: Bejegyzés sorozat indul 23 címmel. Nem, ez nem a Jim Carrey film. A 3 részes sorozat témája:

23 példa, hogyan cseszheted el a weboldalad - 2009. október 9-én 10:20 perckor
23 tipp, hogyan cseszheted el az életed - 2009. október 10-én 10:20 perckor
23 tipp, hogyan ébredj fel úgy, hogy valamivel gazdagabb vagy - 2009. október 11-én 10:20 perckor

No de most jön csak a java!

2009. október 12-én (természetesen 10:20-kor), egy extra dolog... Egy hír, amit csak most, csak neked és csak azért is leírok... :)

A titok.

Csak győzd kivárni!
 

Címkék: marketing tipp születésnap tanulmány 23 titok Cimkék