Hasra estem, de nem fájt!

Nem kell szószerint venni, nem az utcán estem el, hanem a meglepetésemre használtam a címben található kifejezést... Mindenek előttt egy kis magyar rock-történelem, melyet egy kis "interjú" formájában tudtam meg a mostani bejegyzés főszereplőjétől, Molics Zsolttól, aki jelenleg a Mamut és a Cool Head Clan zenekarok énekese. Ezúton üzenem neki! Várjuk a következő Mamut albumot!!!! 

Számos interjút olvastam már Zsolttal, úgyhogy sikerült megtudni róla ezt-azt... Például, hogy 1968-ban született, azaz Magyarország legnagyobb (minden szempontból) rock-metál énekese idén 41 éves. Mikor pár éve először megláttam olyan 28-ra saccoltam, de tévedni emberi dolog...

No de mikor megláttam azt a videót, amit megakarok mutatni, nos hasra estem... 1989-ben készült a felvétel, melyen a Classica zenekar mutatja be új énekesét, Molics Zsoltot (aki ekkor 21 éves volt)... Nos ha nem mondják be a nevét nem ismerek rá, de még a hangjából se!

Íme a Classica videó

Nem rossz muzsika, az egyszer biztos... És azért érdemes megnézni Zsoltunkat alaposabban! (Gondolom nem én vagyok az egyetlen, aki azt mondja, hogy úgy néz ki, mint Jack Black...)

Egyébként a banda 1987-ben alakult, lemezük Bécsben jelent meg, de most 20 év után a Metal Hammer kiadó itthon is kiadta őket... Hála Istennek!:)

1991. Március 15. Dózsa György út - Nem kicsi koncert

És a végére egy kis extra! Cool Head és Mamut klibbet a mulktori bejegyzésben láthattok!

Ezúttal egy Sámán dal! Máglya!

Te mit szólsz?

Címkék: rock metál videó jack black oldal kukkoló honlapkritika webnézőke leső classica molics zsolt Cimkék