Pénzkeresés a neten! Tényleg átverés?

Meglepő a válasz... Kiszoktam az ilyeneket próbálni, de csupán a személyes kiváncsiság vezérel ilyenkor....

Free money making opportunity. Join Cashfiesta.com and earn cash. Ez tök véletlen bejött és fizetett is... Ugyanolyan állatság, mint az Eurobarre! (azt sokan beszopták már.. én is) De ez most tök véletlen fut és műxik, és fizet!!! Aki tud inglisül megérti! :) Próbáld ki, és rájössz! Ja igen!

Fontos...

Nem akarlak azzal a süket dumával etetni, amit rengeteg "gazdagodj meg a neten" oldalon láttam! Igen, van egy ref kód a fenti linkben, ami arra van, hogy jelzi a cégnek, hogy az én oldalamról találtál oda... És ezért igen! Jóváírnak nekem párszáz pontot... Ennyi!

Még valami...

Sok barom dől be ennek, csak azért! Ha olyan linkkel találkozol a neten, amiben szerepel egy ilyen: "?ref=" akkor te gazdagítasz valakit.... :) Nem tilos, de nem árt tudni! Ha erre a cuccra kattintasz, és regelsz akko spec engem...:) Meg magadat is... Próba cseresznye...:)

Kukk meg!

Cimkék